2 dies Montbike 2019 (Amposta – Beseit -Amposta)

Dissabte:
Sortim del Pont d’Amposta, requisit per poder fer de Pont a Pont. Esperem l’arribada dels Aldeans i Camarlencs i fem la foto de rigor.

bikers, als que s’unirien Dani i Eladi a l’entrada del Barranc de Casetes Velles, venint de Roquetes.
El dia pinta bé, estem salvant les últimes gotes que cauen encara a Amposta i el vent es comporta, arribem en poc més d’una hora a l’entrada del Barranc, ara sí, els 11 comencem en calma la pujada de Casetes Velles, avui toca poder parar, i fem la parada clàssica a la casa Forestal, Cova del Vidre, on fen la foto

…. 😉 i després a la Font de la Llagosta a agafar aigua.

Un cop d’alt, passem per Refugi, per encarar la pujada (molta part a peu) pel GR cap a la Font d’Alonso, on tornem a donar una oportunitat a una senda poc transitada que ens deixa al final mateix de la pista de Capatx…. però, no tenim sort, molts arbres caiguts, que impedeixen el pas i no deixen gaudir d’una senda… jo que l’he fet en bones condicions, de les bones.

Hem perdut molt de temps, cal fer força per ara accedir a la Caro-Fredes, ara si per senda deixant la pista de Capatx, aquesta ràpida i neta que fem en pocs minuts.
Dinem, com al 2012, a la pista, abans d’encarar la segona part dura de la sortida, amb la pujada al Coll de Navic, que fem per PR, evitant la volta que pega la pista i la pujadeta al Coll Roig, nova foto de grup de record 😉.

Deixem el GR per passar pels masos Maçana i arribar amb rampota al Poet de Borràs… cares d’alegria, o almenys d’alleujament al saber, que ara, ja només queda pràcticament baixar pel GR, que està fabulós, en aquesta ocasió, fins a Beseit.

La foto del segon Pont…. tarda una mica, perquè el Bar ens crida i la cervesa és el primer 😉

Ens acomiadem dels companys que només fan un dia i del Roqueters que decideixen baixar fins a casa en la bici… campeons!!

Diumenge:

Arranquem tard, és un dels problemes de la Fonda.. esmorsar a partir de les 9, i recollir ens fa sortir a les 10:15, sense parades fem tota Formenta… així queda millor gravada a la memòria jajajajaja.

A dalt, ens toca parar, per fer un mosset, són les 12 i el dia és espectacular, fotos i cap a la senda de la “Casa del Rei”, primer tram planet que després es complica amb forta baixada i pedra solta. Miguel pateix de problemes a la forquilla que ja arrossega del dissabte i decidim que farem ja tot pista fins a l’embassament d’Ulldecona.

Pujada a les Vallcaneres i, partim el grup, Lluís i Enric que no l’ha fet mai,baixen per la Cova del Bous, i jo m’emporto a la resta del grup per la pista.
Arribem a les 14:30h per fer el mosset a l’embasament i després del descans, ens queda la part dolenta de la sortida fins a Amposta o Camarles, segons destinació per pistes i carretera.

Albúm de fotos

Bon “fin de”, bona gent, bona ruta …. i, només demano, que no tardem tant a repetir aquest DOS DIES MONTBIKE!

(Nando)

Track primer dia

Track segon dia
(No fem la senda del Mas del Sargento (Cova Trobada) per estar molt bruta)